MUMCU KURUYEMİŞLERİ GIDA SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.

 1977 yılında sektöre giren Mumcu Kuruyemişleri, 10 yıllık bir sektör analizi ve tecrübesinden sonra 1987 senesinde küçük ölçekli üretime başlamıştır. Üretim sürecinden sonra gelişerek yeni yatırımlara girişmiş ve 1990 senesinde 400 m2 lik bir üretim alanına kavuşmuştur, asıl kazancı olan müşteri memnuniyeti ve güven ile Mumcu Kuruyemişleri şu anda 1000 m2 üretim alanında hizmet vermeye devam etmektedir. Büyüme trendini muhtelif merkezlerde şubeler açmak şeklinde sürdürmek isteyen Mumcu bu planlamayı 2003 yılından itibaren aşağıdaki kronolojiyle hayata geçirmeye başladı;

2003 yılına kadar satış ağırlığı toptan olan Mumcu, bu tarihten itibaren perakende satış noktalarının devreye girmesiyle perakende alanında da hizmet vermeye başladı. ürün portföyü neredeyse iki katına çıktı. Perakende satış noktalarında kullandığı kuruyemiş makineleri ve bu sektörde ürün, fiyat, hizmet standardı konusunda Mumcu Kuruyemişleri İstanbul’da bir ilk e imza atmıştır.

Bu aşamadan sonra şubeler açmanın ötesinde hayata daha fazla tazelik kazandırmak gerekiyordu, bunun farkına varan Mumcu, modern hayatında gereklerine uygun bir revizyona ve yapılanmaya gitmesi gerektiğinin farkındaydı ve 2008 yılında franchise (bayilik) sistemine geçmeye ve tüm sistemi tekrar yapılandırmaya karar verdi, işte bu karar bizi asıl muhataplarımızla buluşturmaya başladı,

Elbette üretim yapmak bilgi, birikim, beceri ve güçlü olmayı gerektiriyor, bunun için Mumcu üretimini yaptığı kuruyemişleri güzel ülkemizin farklı yörelerinden ham olarak toplayıp, tesislerinde işleyerek paketlemektedir. Taze ve nefis ürünlerini kuruyemişçi, market, gıda toptancıları ve bayileri kanalıyla müşterilerine arz etmektedir.

Damak tadı, ürün kalibrasyonu ve sunuş biçimiyle Mumcu her alanda farkını ortaya koymaya gayret etmektedir...