"E-Ticaret" Konulu Eğitim Semineri

DEMSA Group E-ticaret ve Sosyal Medya Direktörü Atıf ÜNALDI; Elektronik Ticarete Girmek İçin En Uygun Zamandayız

Elektronik Ticaretle İnternetten Nasıl Para Kazanılır” Konulu Eğitim Semineri 23 Şubat Perşembe Akşamı Gerçekleştirildi
 
Genç MİAD Yürütme Kurulu organizasyonunda gerçekleşen “Elektronik Ticaretle İnternetten Nasıl Para Kazanılır” konulu eğitim semineri 23 Şubat Perşembe akşamı MİAD Dernek Merkezinde yapıldı. Sunumu DEMSA Group E-ticaret ve Sosyal Medya Direktörü Atıf ÜNALDI gerçekleştirdi.
 
Seminerde açılış konuşmasını yapan Genç MİAD Yürütme Kurulu Başkanı M. Onur KARADAĞ gerçekleştirilen ve gündemde olan faaliyetler hakkında bilgiler verdi. Katılım gösteren misafirlere teşekkür eden KARADAĞ, sözü Atıf ÜNALDI’ya bıraktı.
 
Sözlerine internetin kapsayıcı yönüne vurgu yaparak başlayan Atıf ÜNALDI, ticaretten arkadaşlıklara, hatta evliliklere kadar birçok şeyin artık siber dünya üzerinden karşılandığını ifade ederek sözlerini şöyle sürdürdü; “Özellikle elektronik ticarete atılmak için doğru zamanda bulunuyoruz. Artık hangi sektörden olursanız olun size elektronik ticaret konusunda teknik hizmet verecek firmalar daha donanımlı durumdalar. Zamanlamanın iyi olması ve teknik altyapının çok iyi hazırlanmış olmasının da tek başına bir anlam ifade etmeyeceğini bilmemiz gerekiyor.  Çünkü iyi bir pazarlama politikanız olmadan maalesef iyi sonuçlar alamazsınız.”
 
Sektörün deneyimli medya direktörlerinden olan Atıf ÜNALDI, şu anda faaliyet gösteren e-ticaret sitelerinin sistematiği hakkında bilgilerle sunuma devam etti. Elektronik ticarete adım atmak isteyenlerin ilk etapta bir ajanda oluşturmaları gerektiğini, yapılacak ciddi bir planlama süreci ile bu projelerin hayata geçirilebileceğini kaydetti. Hedef belirleme, durum raporu, swot analizi, kısa-uzun ve uzun vadeli stratejiler belirlenmeden yapılmaya çalışılan bir e-ticaret uygulamasının başarısızlıkla sonuçlanabileceğini söyleyen ÜNALDI, bu işin karlılığı kadar risklerinin de bulunduğunu söyledi.
 
Sunumun son bölümünde sosyal medyanın elektronik ticaret üzerindeki etkisinden bahseden ÜNALDI, sosyal medyanın elektronik ticaretten ayrı tutulamayacağını söyledi. Sosyal medyadaki reklamların TV mecralarından daha etkili olduğunu, hatta en etkili yol olduğunu da sözlerine ekledi. İnternet kullanıcılarının fırsatları yakından takip ettiği hesaba katılırsa büyük bir müşteri kitlesinin bu işe girmek istenler için var olduğunu da örneklerle açıkladı.
 
Sunumun ardından soru-cevap bölümüne geçildi. Toplantıya katılan misafirler merak ettikleri soruları iletiler. Soru-cevap bölümünden sonra gecenin anısına teşekkür plaketini Genç MİAD Yürütme Kurulu Başkanı M. Onur KARADAĞ takdim etti.

Diğer Haberler